Online Gözlük – Daha Ucuz.
November 12, 2006, 8:27 pm
Filed under: Paylaşım

Tuttumonline gözlük daha ucuz 

Gözlüklü arkadaşlara bir müjdem var. Şu adreste Philip Greenspun’un belirttiği üzere online gözlük satış fiyatları optikçilere göre çok çok ucuza geliyormuş. Gözlük kullanmadığım için Türkiye’de piyasa nasıl bilmiyorum ama gözatmanız için size bir kaç online gözlükçü sıralıyorum.

goggles4u.com »
eyeglassretailerreviews.com »
optical4less.com »

Spacer

HIT    ME!!

1 Comment so far
Leave a comment

Peki o zaman. Aslında istediğim bir iletişim adresiydi. Çok basit bir mail. Psikolojik olarak gruba değil de sadece alıcısına (sana) yazdığımdan emin olabileceğim bir mesaj iletmek için. Ama tabi ben seni tanımam, sen beni hiç tanımazsın. Tepkin normaldi; ben olsam ben de kişisel mail adresimi vermezdim. Aslında üniversite sayfandaki mailini kullandım birkaç kez ama belki daha genel kullandığın bir mailin vardı ya da uğraşmak istemedin. Cevap gelmedi.
Ama artık bunun da bir önemi yok. Ben içimden geçenleri şu an yazmazsam bir daha kendim olamıcam. Şöyle söyliyim. İnsanlar bazen hata yapar, daha doğrusu yapmamaları gereken şeyler yaparlar. Tıpki benim şu an yaptığım gibi. Ama herhalde yaşanmamışlıktan kötü değildir bu yaptığım. Daha önce kimliğimi gizleyerek mesajlar attım sana. Ama artık vazgeçiyorum. Zaten bu da son mesajımdır. Diyeceğim o ki çekim gücü denen şey varmış. Bunu geçen yıl üniversite koridorunda farkettim. Bölüme gelmek hiç bu kadar zevkli olmamıştı. Ama ben artık yoruldum ve bırakıyorum. Vazgeçiyorum seni izlemekten, her gün sayfanı takip etmekten, zihnimi meşgul etmenden, haberlerine yazabileceğim değişik yorumlar düşünmekten, senden… Senin bir suçun yok tabi. İnsanın kendisinde başlayıp kendisinde bitiyomuş. Bunu da öğrendim. Ama biryerde bir nokta koymak gerekiyomuş. Ve ben bu noktayı koyuyorum. Rahatsız ettiysem özür dilerim. Bundan sonra sayfandaki haberlere yorum yapamayacağım için de kusura bakmassın umarım. Karşılığı yoksa birşeyin insana zor geliyor. Son olarak herhalde ve umarım bu mesajı yayınlamazsın. Kişiye özel mesaj derken demek istediğim de buydu. Hoşçakal.

Comment by dilek




Leave a Reply

