Rubik küpü
November 1, 2006, 9:18 pm
Filed under: Biliyormuydun?

\ 

Daha önce hakkında başlıklar açılmıştı gerçi ama, 1960 yılında erno rubik adındaki mimar adam, üniversitedeki tasarım dersi için bir oyuncak geliştirir. bu oyuncak rengarenk bir küptür, amaç küpün üzerinde bulunan renkleri bir araya toplamaktır. öğrenciler saatlerce uğraşırlar, aralarında aklını kaçıranlar(!) bile vardır. Zamanla bu oyuncak okul dışına çıkar ve dünyada bir salgın haline gelir. reklama ihtiyacı olmadan kitlelere ulaşan ve yaratıcısının ismiyle anılan ender oyuncaklardan biridir rubik küpü. deli eder ama buna rağmen sevilir.

HIT    ME!!

2 Comments so far
Leave a comment

Bir zamanlar benim de bir rubik küpüm vardı. Vardı diyorum çünkü saater süren uğraşlarım sonucu birşey elde edemeyince ben de parçalara ayırıp bir yüzeye aynı renkler gelecek şekilde tekrar monte etmiştim. Sonra parçalar birer ikişer kaybolup gitti. Diyeceğim o ki gerçekten adamı deli eder. Test ettim, onaylıyorum.

Comment by dilek

Sanırım bu birçoğumuz için tanıdık bir çözüm ve yaşanmış ortak bir deneyim. Gerçi bende küp bir arkadaşımındı.

Comment by bora




Leave a Reply

