Hadi sigaraya elveda
October 30, 2006, 3:00 pm
Filed under: Paylaşım

Tuttum 

Kötü bir tiryakiyim diyormusunuz?. Şuradaki haberi görünce şok oldum. Yazıyı 2 defa acaba yanlış mı anladım diyerek okudum.
İlk aklıma gelenler ise bu vb. yazılar oldu. Kendim denemedim ilaç, bant vb… lakin deneyenlerden hiç olumlu duyumlar almadım doğru dürüst.
Daha sonra biorezonans nedir ? diye aradığımda, çıkan sonuçları görünce oldukça şaşırdım. Biorezonans 76’dan beri bilinirmiş, alternatif tıp metodlarından biriymiş.
Bununla birlikte şurada anlattıldığı üzere; alerji, astım, eklem iltihabı vs… gibi rahatsızlıkların tedavisinde de kullanılıyormuş.
eğer konuyla ilgili deneyimleri olanlar varsa, yorumlarını bekliyorum.

//

Spacer

// //

3 Comments so far
Leave a comment

Buna benzer bir yontemle (belki de bu yontem)sigarayi birakan 3 kişi taniyorum. Birakmakla kalmayip bir de sigara duzmani oldular. Ama benim sahsi gorusume bu is biyolojik denge aletiyle degil adamakilli verilen bir kararla yapiliyo..

Comment by ttanyeri

Ben Ankarada Çankaya da Biorezonans yöntemiyle sigara bıraktım.Ben bıraktıysam herkes bırakır, çünkü günde 2.5 paket sigara içiyor hatta neredeyse yiyordum.Bırakacağıma hiç inanmıyordum, sağolsun Sırrı bey sayesinde bu pislikten kurtuldum.Çok şükür bırakalı 3 ay oldu şimdi aklıma bile gelmiyor.tavsiye ederim. http://www.biorezonansankara.com dan bulmuştum.

Comment by Mahmut Aydın

Açıkcası bu şekilde dönütler almak çok güzel. Umarım sayfamı takip edenler link ve bilgilerden faydalanabilirler. Bu açıdan teşekkürler.

Comment by bora




Leave a Reply

