Yurdum insanı bölümü
October 14, 2006, 6:54 pm
Filed under: Paylaşım

\\

Bir gazetemizin web portalında yurdum insanı adı altında bir bölüm faaliyet göstermekte.bu bölümde yurdum insanının fıkra gibi haber ve resimlerine yer veriliyor.pc başında saatlerce çalıştıktan sonra zihnin biraz dinlenmesinde fayda getirebileceğini düşündüğüm için bildiriyorum 😉

2 Comments so far
Leave a comment

“yurdum insanı” başlığı altında bu şekildeki yayınların sadece Türk insanına ait özellikler olarak gösterilmesinden büyük rahatsızlık duyuyorum.
Tv de ençok izlenen saatlerde de beyinlerimize adeta kustukları bu tür yayınları kınıyor, amaçlarının ne olduğunu düşünmenizi istiyorum.

Comment by kolarez

Rahatsızlığınız bu türde(Türk insanının özellikleriymiş yayını..) yayınların olması mı yoksa Türk insanının durumu mu?
TV izlemeyen bende dahil olmak üzere çok tanıdığım var sizde onların arasına katılırsanız Arz/Talep dengesine etkinz olur, hepimiz bu yayınlardan kurtuluruz sanırım.

Amaçları noktasında bizleri aydınlatabileceğinizi umuyorum?!

Comment by bora




Leave a Reply

