Edinmek istediğim saatler
August 8, 2006, 10:05 pm
Filed under: Öylesine

Açıkcası çevremde saatlere koleksiyon boyutunda ilgisi olanların sayısının hiç de azımsanmayacak oranda olması kendimi sıfatlandırmamın önüne geçiyor, iiiyiii kiiii varlar diyelim :)…., edinmek istediğim 2 saati paylaşmak istiyorum umarım sizler de bu konuda düşüncelerinizi yorum olarak paylaşırsınız. Aklınıza sayfası ile köşeyi döndü türünden yada çok üzüntülü kendini alışverişe adadı demiyesiniz diye fiyatlarını paylaşmıyorum ama kabaca bir planım var bunları edinmek için :)…., 

Jaeger-LeCoultre 8-Day Power Reserve Reverso                     Style Number: 240815

 


 

Vacheron & Constantin Overseas Chronograph                     Model Number: 49150/BO1A-9097

 

İçeriği beğenseniz de beğenmeseniz de  

8 Comments so far
Leave a comment

Saatler olsun sayın hocam

Bu ifade orjinal olarak sanırım sıhhatler olsun şeklinde ancak konuşma dilinde saatler olsun şeklinde söylenebiliyor.

Birde iyi saatte olsunlar var o ayrı bir konu

Comment by Eren Kesim

Saatler güzel olsa da saat ve benzeri aksesuarları takmayı pek sevemedim. Zaten bu çağda üzerimizde bir sürü eşya taşımak zorunda kalıyoruz, bu tür şeyler bana hammallık gibi geliyor. Amaç ihtiyaç ise, zaten 7 yaşındaki çocuğun bile cebinde telefonlar var bu devirde onlar da aynı ihtiyacı görür. Ama yok ben seviyorum ihtiyaçtan öte aksesuar olarak güzel görünüyor diyorsanız bilemeyeceğim.

Comment by hortlama

Allahtan affiyet olsun açısında yaklaşmadın Eren ;]

Hortlama saatleri seçerken açıkcası ihtiyaçtan değil. Saatim var ve kullanıyorum, yeni saatler gerekmiyor ama sanki ihtiyacı giderirken bunun daha keyifli hale gelmesi, beni ifade etmesi tamamlaması (sanırım bütünleyen daha doğru bir sözcük olurdu, bu türde masraf hedefleyenlerin bir “eksik”‘leri vardır diyebilirsiniz) açısında evet aksesuar olarak bakıyorum konuya.

Comment by bora

Bir de saati kola takma mevzusu var. Solak olmamama rağmen şu saati bir türlü sol koluma takmayı beceremedim. Sağa takınca da bazı problemler oluyo, saat büyükse hareketlerini kısıtlıyor insanın. Valla imreniyorum insanların sol kolunda saat görünce. (bu da nasıl imrenilecek birşeyse artık 🙂

Comment by dilek

Açıkcası saat ve solaklık konusunda bir tanıdığım ile konuşunca dikkatim çekilmişti hatta bir web sayfasından bahsetmişti solaklar için çok hoş ürünleri içeren bir sayfaydı, ama bilmiyorum normalde sağ kolunu kullananlar için solaklara ait bir ürünü alıp sol kollarına takmak ne şekilde bir çözüm olabilir :)…, imrenmek konusunda bir çözüm önermem mümkün değil en azından şimdilik.

Comment by bora

saatler! hıım. fikrim önemli olmasada görünce dayanamadım beyan etmek istiyorum. Vacheron & Constantin Overseas Chronograph yani son saat; çok hoş…

Comment by bbo

Bu beyan için Teşekkürler diyeyim bende öyleyse

Comment by bora

Favori saatlerim
1. 18:30 akşam vakti
2. 05:30 gün ağarırken
3. 00:01 uyku mahmuru

çok kötüydü evet bende katılıyorum

Şimdi

1. Tissot heritage 2005
2. Tag Heuer Formula 1 F1 Chronographs
3. MontBlanc Star Gilt Large

Comment by Eren Kesim




Leave a Reply

