Darüşşafaka Sinav Bilgileri
May 11, 2006, 7:41 pm
Filed under: Biliyormuydun?, Güncel

Daha önceleri de sevgili Özgür DURSUN çeşitli konuları benimle mail ile paylaşmış bende elimden geldiğince alanımda bunlara yer vermeye çalışmıştım. İşte bunlarından birtanesinin içeriği de aşağıdaki gibi:

Çevrenizde babasını kaybetmiş, İlköğretim 3. sınıf öğrencisi olan ve maddi olanakları yetersiz olan kişilere, Darüşşafaka’nın sınavından bahseder misiniz? Kayıt bitim tarihi: 9 Haziran 2006. Teşekkürler…

Darüşşafaka Eğitim Kurumlarına yeni kayıtlar duyurusu.Aranılan niteliklere Özel Darüşşafaka İlköğretim Okulu Aday Kayıt Koşulları altından ulaşabilirsiniz. Birde online başvuru imkanı tanınmış ona da Online Aday Kayıt Formu üzerinden ulaşılabiliyor.

Leave a Comment so far
Leave a comment



Leave a Reply

